20110604

TANZIM BARU SEMESTER 2 2011

Assalamualaikum w.b.t.
Maafla sahabat2 sekalian kerana agak lambat mengepost tanzim baru ni. Harap dengan adanya tanzim yang baru ini, segala kerja2 dipermudahkan-Nya, aminn..

Berikut adalah ahli jawatankuasa baru bagi sesi hadapan. Semoga kita semua dapat menjalankan tugas masing-masing yang akan bermula pada 19 Jun ini, insyaAllah...


Ketua Unit: Mohamad Mutawalli bin Ibrahim
Penolong Ketua Unit: Wan Nur Asyikin binti Wan Roslan
Setiausaha 1: Mohamad Hidayat bin Hafid
Setiausaha 2: Wan Nur 'Aisyah binti Wan Omar
Bendahari 1: Masniwati binti Abdullah Sani
Bendahari 2: Nor Fatin Wahida binti Pisol

Senarai Ajk Subjek:
1.Al-Qur'an : Farah Waheeda binti Johir + Nur Nazmin Syamimi binti Ab Halim Fauzi
2.Aqidah : Nur Atiqah binti Wahab + Nor Hazwani binti Ab Ghaffar
3.Murid & Alam Belajar : Adibah binti Ibrahim + Nur Diyana binti Shaiful Bahri
4.Bahasa Arab : Farah Diana binti Abu Bakar + Nursyafiqah binti Jasni
5.Matematik : Noraini binti Ahmad
6.Bahasa Melayu : Siti Norasiah binti Wahid + Najwa Arifah binti Mokhtar
7.Pendidikan Jasmani : Nurul Husna binti Abdul Mutalib + Mohamad Farkhan bin Ismail.

Selamat bercuti ya semua. Semoga mendapat cuti yang bermakna dan bermanfaat untuk diri kita.
InsyaAllah sekiranya ada jodoh dan panjang umur, kita berjumpa lagi pada semester hadapan ye..  Wassalam...

Salam Mahabbah dari saya,
(Wan Nur 'Aisyah bt Wan Omar)
Bakal Setiausaha sem depan~~

10 comments:

bakal s/u sem 2, 2011 said...

Assalamualaikum sahabat2 yang dicintaik~~
ntk pengetahuan sume, cuti ni, insyaAllah kita akan ada keje sket iaitu cari bahan ntuk sem hadapan. nanti saya n ekin akan usahakan siapkan jadual pembahagian kerja tersebut. harapnye kerja yang x seberape ni x menggangu aktiviti cuti anda.
Berkhidmat kerana Allah..
^_^

asiah said...

syukran, sahabat~...i like2~...bagus2...hehehe..

insyaALLAH, cik s/u...moge sihat sokmo...

i like "Berkhidmat kerana ALLAH"..

ashikin91 said...

waa ecah..thniah2..hehe

eceh pape roger2 la ek..

dyana shaifulhaq said...

thniah
nmpk mcm mantap da.
kekalkan prestasi, tingkatkan kualiti, elakkan kontroversi.~ hehe.
insyaAllah

FaDie said...

wow.. mantp gila organisasi taun depan.. boleh la bantu aku dlm jpp skali.. huuhuhhuhu...

moga terus mantap yer... i like u all.. i like pai 2...

ashikin91 said...

hamboi farah...haha
tgk lew cmner haaha

dyana shaifulhaq said...

fuhh. tu tk tgk lagi time farah jadi PKU.
konfem lg mantap
**hikhik.

aisyah omar said...

haha, ni sume pon atas jasa bimbingan ko gak dona. ak, kalo xde org suh, myb ak x post kot kat blog nih.. hihi.. pape pon, trime kasih la bg aku sokongan hari kte di nogori tu.. (kepada y telibat saje, hehe). ekin, ko da infom kat sume ke ntk rujuk blog pasal keje nih?
ok, no hal. ade keje je ak gtw ko. bley mintak ko tlg watkan. hehe.xde r, men2 je.hehe

asiah said...

hehehe~..saya ucapkan sama2 bagi pihak dona...^_________^...

best arn datang noghori arn ecah~...hehehe... banyak kenangan kot..hahahaha~..

aisyah, tahniah la sbb lulus test keta..mabruk 'alaiki~.^__________^...

Anonymous said...

Wan : (kepada y telibat saje, hehe).
hehe. tu pengalaman bersejarah la weh.
haha.
tp, it was a best moment ever kot.~
ape-apepun, alhamdulillah for every single thing happened.
eh, wan lulus lesen ker?
mabruk jiddan.~alhamdulillah.

Asiah :
haha.~ komen ko same la mcm utk wan.
tp, seminar lagi best kan.
lain kali plan lagi.
eh, mcm mane ngn kite punye tshrt ni.~
tk bergerak.

Dyana ShaifulHaq