20101219

Selamat Menghabiskan sisa saki baki cuti anda

dgn ikhlas, iman dan taqwa, insyaAllah.
Dari sepotong ayat yang sangat menyentuh hati :
Sesungguhnya orang-orang yang bertaqwa apabila mereka dibayangi-bayangi fikiran jahat (berbuat dosa) dari syaitan, mereka pun segera ingat kepada Allah, maka ketika itu juga mereka melihat (kesalahan-kesalahannya).
[Surah al-A'raf, ayat 201]
 Semoga tahun baru hijrah 1432 H yang kita bakal lalui, kita mampu menjadi insan yang bertaqwa kepada Allah Ta'ala.


Dah lama tak komen kat blog kelas sendiri, cuma bukak utk tengok-tengok perkembangan rakan sekelas. Oh. Semoga kita dapat berjumpa di Kuala Terengganu dgn sihat walafiat dan perubahan menjadi insan yang lebih baik. Ameen.


**tiba-tiba rasa nak update. okla kan...update sikit dari panjang lebar, kadang-kadang manusia mmg cepat bosan dan malas utk baca entry panjang-panjang. mcm aku la.:)
Ok. Jumpe nanti ye. InsyaAllah.
Terjumpa gmba ni di sini. Bace dgn mata. Renung dgn hati. Fikir dgn akal.
Sudahkan kita menjadi insan yang betul-betul bersyukur? 
Berubahlah, anda mampu mengubahnya. (erk, macam iklan pulak. heh)

1 comment:

dyana shaifulhaq said...

terkesan jugak bace artikel ni.

http://najatikah-meandmyself.blogspot.com/2009/12/tidak-mahu-bertudung-kerana-takut.html

copy n paste kar atas tu. bacela kalau ade mase.~
buat hiburan sbl tido. hehe.
sprti pesan en.Mutalib.