20110205

JoM Update Blog Kelas~

Assalamualaikum w.b.t.

ok, sahabat2 ini jadual update blog. nanti rajin2 la update..

Kumpulan 1 ( bulan 2)
Hidayat
Ekin
Fatin 
Aini
Atiqah

Kumpulan 2 (Bulan 3)
Farkhan
Husna
Adibah
Mimi
Aisyah

Kumpulan 3 (Bulan 4)
Loqman
Diyana
Pyka
Najwa
Wani

Kumpulan 4 ( Bulan 5)
Hanafi
Mutawalli
Farah
Fawa
Asiah
Masni


setiap entry yang ingin dipostkan adalah BEBAS.. dan wajib ade 1 entry yang berkaitan dengan tazkirah dan peringatan buat kita semua.... bolehla nak update mengenai isu semasa ke, subjek2 berkaitan, event2 kat maktab, events kelas ke, nak promote2 jualan ke...semua dialu-alukan... semoga setiap post yang diberikan bermanfaat buat kita semua.. 

akhir kalam... sahabat-sahabat ingatlah, kesibukan bukan menjadikan kita lemah, bukan menjadikan kita cepat mengeluh, bukan untuk kita menuding jari kepada sesiapa... ingatlah kesibukan itu daripada ALLAH, yang diberikan kepada hamba-hamba_NYA~ semoga kesibukan inilah menjadikan diri kita lebih dekat dengan-Nya.. 

p/s :ok, persiapkan diri utk BIG, PBS~





3 comments:

Unknown said...

OH insyaAllah.
cptnye update cik asiah. hehe. bgus. mmg ProAktif.

Haa, bagus jugak blog ni dpt jugak eratkan ukhwah dan semoge kite semua dpt update blog dgn berDISIPLIN seperti yang En. Mansur cakap pagi tadi.

PS : En.Mansur nak update pun blh jugak. :)
hehe.
Suke last phrases tu.
Semoga usaha kita membawa kita kepada Allah.

masniwati said...

semoga kita smua trus istiqamah dan amanah dlm melaksanakn sesuatu kerja atau tugas yg tlh kita galas..bersamalah kita mencari redhaNYa...agar kita smua sntiasa berada hampir denganNya...^____^

Adibah Ibrahim said...

amanah yg dipertanggungjawabkan akn disoal di akhirat nanti. jdi ayuh lah sahabat2 kite update blog ni seperti mane jadual yg telah disediakan oleh sahabat kite ni...jgn jdkan ia sebagai perhiasan di blog ni..