20100902

Ifthor Bersama

Assalamualaikum..
1 September 2010, kami muslimat Pai 2 mengadakan majlis berbuka puasa di ....... tgk la gambr kat bawah nie.. tempat baru berhadapan dengan Giant.  boleh tahan la makanan dia.. 

Seme menikmati hidangan yang disediakan dengan penuh berselera sekali.. tmbh2 yg belakang tu.. selamat berbuka.. yg depan tu pun.. semangat jer lebih..



tgk.. mmg licin la.. ada 2 sebb jer perkara ini boleh berlaku.. sama ada makanan nie mmg sedap @ tuan punya pinggan nie yang lapar.. haa.. jawab2???
ini la gerai yg kami order.. seme makan benda yg sama Nasi Ayam.. yummy.. nanti kalau ada duit kami datang lagi yer.. memang berbaloi-baloi...



jangan dipandang dengan sebelah mata.. walaupun warnanya oren semata-mata.. begitu banyak jasanya dengan ahli pai 2.. kan2.. mejoriti kelas kami x boleh bwak keta.. harap ada lesen jer dalam dompet.. ehm.. tpi x boleh diharap.. van sekolah nie la yang byk membantu kami bergerak ke mana-mana.. tima kasih Pok Din.. jasamu amat kami kenang...


habis crita apa kami buat mai nak crita apa yang kami jumpa.. kami jumpa seorang budak comei sgt.. bagi saya yg menulis nie. biasa ja.. tpi sahabat2 yang lain seme tergila-gilakan budak nie.. comei sangat ker??? comei la jugak.. hahaa.... senyum... blakang tu akak dia.. sporting budak2 nie.. akak2 nak pegang seme dia ok cuma sorang je tak.. dengan kami punyaa PKU.. betul x kak una.. hehe.. jangan marah..


~nanti buat lagi makan2 nie.. tpi lain kali harap2 ada la org nak sponser... jimat ckit duit kami nie..
~ok.. kepada seme warga kelas.. SELAMAT BERCUTI.. RINDU KAMU SEMUA..

9 comments:

asiah said...

salam semua~....wah2 hebatnye...

selamat bercuti....semoga cuti ini memberi manfaat kpd kite semua..^_^..

ukhuwah bertaut iman melaut...ukhuwah fillah abadan abada...

p/s: jemputlah dtg umah kat n9~..xjauh pun..hehehehhe

محمد حذوان بن حميدان said...

selamat bercuti dan selamat hari raya.. (^_^)

dyana shaifulhaq said...

Selamat berbuke puase kat umh pulak.
hehe.

*fone xde...tolong.

asiah said...

dona~..fone xde maksud die ape? ilang atau xtau letak kat mane?~..^_^

dyana shaifulhaq said...

asiah.
ttgal fone kat zue.
kelam kabut sgt2 pagi tu.
2hari stgh la xde fone.
ni br je bace msj ko..
hehe

asiah said...

hehehe~...nasib tertinggal kat zue... ana ingat hilng kat masjid putih ke~...alhamdulillah...practise 4 pidato yerk..^_^

dyana shaifulhaq said...

haha.
pidato.
*pening-pening.

tp dpt balek da...

Anonymous said...

boleh plak chat kt cni...

Islamic Education 2 said...

xpela..merapatkan ukhuwah...^_^